راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

در کنار سایت فروشگاه بهترین خرید را تجربه کنید. امیدواریم از زمانی که در این سایت میگذارید پشیمان نشوید

  • ۰
  • ۰

کشوره جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله با ویروس کرونا شروع به تولید انبوه ماسک های تنفسی کرده است تا همه افراد جامعه بتوانند از ماسک استفاده کنند. در ادامه ای مطلب مقصد معرفی 15 مدل از ماسک ارزان موجود در بازار که میتوانید به صورت اینترنتی با امکان پرداخت درب منزل تهیه کنید پرداخته ایم باما همراه باشید.

ماسک تنفسی دائمی محصولی مناسب برای پیشگیری از بیماریهای ویروسی است. این محصول از گسترش ترشحات در دهان و بینی جلوگیری می کند و بنابراین می توانید خود را در برابر بیماری محافظت کنید و دیگران را بیمار نکنید. این ماسک برای مصارف عمومی ساخته شده و کاربرد غیر پزشکی دارد. این ماسک صورت سه لایه دارد و بنابراین از کیفیت بالاتری نسبت به ماسک های دیگر برخوردار است. در بسته بندی این محصول 3 ماسک وجود دارد. علاوه بر تمام مزایای ذکر شده ، این ماسک قیمت مناسبی نیز دارد و کاملاً بهداشتی تهیه می شود.

راهنمای خرید ماسک ارزان

مجله آنلاین Limotop Mag برای کمک به شما دوستان عزیز ، برای تسهیل روند خرید در هنگام نیاز به ترک خانه برای تهیه ماسک ارزان ، بهترین ماسک های ارزان قیمت را ارائه داده ایم که طبق نظر سازمان بهداشت در برابر ویروس کرونا ایمن هستند.

برای خرید ماسک ارزان قیمت ، کافیست روی دکمه خرید آنلاین کلیک کنید. اگر در تهران زندگی می کنید ، ماسک درب منزل شما در کمتر از 3 ساعت تغییر می یابد و به شهرهایی مانند اصفهان ، 24-48 ساعت ارسال می شود.

توجه به این نکته مهم است که این ماسک ها یکبار مصرف هستند. به جز ماسک های فیلتر شده گروه N و R که حداکثر تا هشت ساعت قابل استفاده هستند. ماسک های تنفسی دیگر باید بعد از دو ساعت تعویض شوند و ماسک قبلی دور ریخته شود.

نیاز به استفاده از دستگاه تنفس

ماسک های تنفسی کاربردهای زیادی دارند ، اما با گسترش بیماری ویروسی ، ضرورت آن بیشتر می شود. ماسک ها انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال ، برخی از آنها برای جلوگیری از تنفس هوای آلوده توصیه می شود. وقتی بیماری هایی مانند بیماری عروق کرونر قلب و آنفلوانزا در جامعه غالب باشد و افراد زیادی را مبتلا کند ، استفاده از ماسک توسط متخصصان به همه افراد توصیه می شود. استفاده از ماسک صورت می تواند از انتقال تاج و سایر بیماری های ویروسی و عفونی جلوگیری کند.

ماسک باید روی صورت قرار بگیرد به طوری که کل ناحیه اطراف دهان و بینی را بپوشاند تا هنگام عطسه و سرفه ترشحات به اطراف پخش نشود. یکی از مزایای استفاده از ماسک صورت این است که شما را از لمس صورت با دست محافظت می کند و بنابراین در حفظ سلامتی شما و اطرافیان موثر است. به خاطر داشته باشید که اگر از ماسک یکبار مصرف استفاده می کنید ، حتماً بعد از استفاده آن را دور بریزید ، زیرا ممکن است آلوده شود و با استفاده مجدد از آن ، آلودگی ها به بدن شما منتقل می شود.

ویژگی های ماسک تنفسی بادوام

  • ماسک صورت برای جلوگیری از گسترش ترشحات دهان و بینی
  • در جلوگیری از بیماریهای ویروسی موثر است
  • برای استفاده عمومی و غیر پزشکی
  • سه لایه با کیفیت بسیار بالا
  • قیمت مناسب

چرا ماسک مهم است؟

ماسک صورت از قطرات تنفسی جلوگیری کرده و از آزاد شدن آنها در هوا هنگام صحبت ، تنفس ، سرفه یا عطسه جلوگیری می کند. این بسیار مهم است زیرا افراد ویروس جدید کرون را چند روز قبل از شروع بیماری به دیگران منتقل می کنند.

Glucoft توضیح داد: "هدف اصلی ماسک جلوگیری از شیوع ویروس به افراد دیگر است." "ماسک شما از افراد دیگر محافظت می کند. "نقاب دیگران از شما محافظت می کند."

ماسک های تنفسی N95 که در فروشگاه های سخت افزار به فروش می رسند - سایر ماسک های مشابه - در قسمت جلویی یک شیر پلاستیکی دارند. مشکل این است که این شیر فقط هوای استنشاق شده را فیلتر می کند. هوایی که در بازدم تنفس می کنید به هیچ وجه مسدود نیست.

گلوکفت گفت: "وقتی از ماسک شیر استفاده می کنید ، از افراد اطراف شما محافظت نمی شود زیرا این دریچه باعث می شود نفس کل شما از ماسک خارج شود" "از این نظر ، بیشتر شبیه این است که شما اصلاً ماسک صورت ندارید."

ماسک سوپاپ در CHLA قابل استفاده نیست. اگر با ماسک شیر به CHLA بیایید ، ماسک دیگری به شما داده می شود تا از آن استفاده کنید.

ماسک های پزشکی و تنفسی حرفه ای خریداری نکنید.

عرضه ماسک های جراحی و ماسک های تنفسی N95 (که فاقد دریچه است) کمبود دارد. اگر قبلاً این ماسک ها را آماده کرده اید می توانید از آنها استفاده کنید. اما لطفا ماسک دیگری خریداری نکنید. حفظ آنها برای متخصصان مراقبت های بهداشتی که مراقبت های ایمن از بیماران پر خطر را انجام می دهند ضروری است.

از این ماسک ها استفاده کنید

ماسک پارچه ای. این یک گزینه عالی است. ماسک پارچه ای معمولاً با کراواتی که در گوشه ها قرار می گیرد - برای سهولت در پوشیدن و برداشتن ، ساخته می شود. باید چندین لایه فیبر بافت داشته باشد. می توانید ماسک پارچه ای بخرید یا خودتان آن را بسازید.

روسری ، تی شرت یا شال. این نوع ماسک تایید شده است ، اما ممکن است ماسک صورت شما را به خوبی نپوشاند.

گردن به گردن کاف گردن که به عنوان نوار بافته نیز شناخته می شود ، یک لوله پارچه ای الاستیک است که معمولاً برای گرم نگه داشتن صورت و گردن در هوای سرد مورد استفاده قرار می گیرد. اما همچنین می تواند ماسک خوبی برای صورت باشد - اگرچه برای هوای گرم ایده آل نیست.

نکاتی در مورد پوشیدن و مراقبت از ماسک

دهان و بینی خود را بپوشانید. قطرات تنفسی می توانند از طریق دهان و بینی پخش شوند. گلوکفت گفت: "اگر این ماسک به اندازه کافی نباشد که بینی و دهان شما را بپوشاند ، انتخاب خوبی نخواهد بود."

از اندازه مطمئن شوید. ماسک شما باید راحت باشد و مجاری تنفسی شما را مسدود نکند. با این حال ، باید کاملاً مناسب باشد ، به خصوص در گونه ها و قسمت فوقانی بینی.

توجه: اگر هنگام استفاده از ماسک عینک شما تبخیر می شود ، ماسک شما در موقعیت خوبی قرار ندارد. هوا زیادی از آن خارج می شود.

ماسک خود را زیاد دستکاری نکنید. وی یادآوری می کند: "می بینم بسیاری از افراد ماسک های خود را دستکاری می کنند." با ماسک طوری رفتار کنید که گویی کثیف است. "اگر لازم است ماسک را عوض کنید ، ابتدا دستان خود را بشویید."

دستان خود را قبل از استفاده از ماسک بشویید. همچنین باید دستان خود را پس از برداشتن ماسک بشویید. با برداشتن حلقه های پشت گوش ، ماسک را بردارید. جلوی ماسک را که احتمالاً میکروب بیشتری دارد لمس نکنید.

ماسک خود را مرتبا بشویید. بهتر است چندین ماسک داشته باشید تا ماسک تمیز همیشه در دسترس باشد. مانند هر لباس دیگری ماسک های پارچه ای را در ماشین لباسشویی قرار داده و بشویید. همه شوینده ها خوب هستند.

با خودت ببر از خانه بدون ماسک خارج نشوید. ماسک تمیز را در ماشین نگه دارید.

ماسک را برای صحبت بلند نکنید. بعضی اوقات وقتی با ماسک صحبت می کنید ، شنیدن صدای شما برای دیگران دشوار است. اما برداشتن ماسک صحبت کننده همه تلاش ها را خنثی می کند. اگر با شخصی که کمتر از 6 فوت از شما فاصله دارد صحبت می کنید ، ماسک ندارید.

کودکان را فراموش نکنید. ماسک های کوچکتر متناسب با صورت کودک خود پیدا کنید. توجه: ماسک های N95 برای کودکان طراحی و ساخته نشده اند و کودکان زیر 2 سال نباید ماسک بزنند. ممکن است نفس کشیدن برایشان دشوار باشد

توجه: اگر هنگام استفاده از ماسک عینک شما تبخیر می شود ، ماسک شما در موقعیت خوبی قرار ندارد. هوا زیادی از آن خارج می شود.

چه موقع ماسک بزنید

هر شهر قوانین متفاوتی در مورد استفاده از ماسک دارد. به عنوان مثال ، در لس آنجلس ، همه (به جز کودکان و افراد دارای معلولیت) باید صورت خود را در خارج از خانه بپوشانند. قوانین شهر خود را در این زمینه بررسی کنید.

فاصله فیزیکی را به خاطر بسپارید.
استفاده از ماسک در ترکیب با سایر اقدامات ایمنی بهترین نتیجه را دارد. همچنین 6 فوت از دیگران فاصله داشته باشید ، دستان خود را به طور مرتب بشویید و سطوحی را که مرتباً لمس می شوید ضد عفونی کنید. این مراحل ساده می تواند تأثیر زیادی بر سلامت شما و خانواده شما - و همه اطرافیان شما داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ماسک های صورت ساخته شده از پارچه - و چگونگی ساخت آنها توسط خود ، به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) مراجعه کنید.

منبع:

limootop.com(https://limootop.com/mag/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa/)