راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

در کنار سایت فروشگاه بهترین خرید را تجربه کنید. امیدواریم از زمانی که در این سایت میگذارید پشیمان نشوید

  • ۰
  • ۰

اگر ساختار گیتار را می دانید که گیتار معمولاً دارای 12 قطعه عمودی و 6 سیم است که در مجموع 72 نت را تشکیل می دهد. با نگه داشتن انگشت چپ خود روی این 72 خانه همه این نت ها را بنوازید. صدای به دست آمده باید شفاف و بدون سر و صدا یا اصطلاحاً گِز نزند. البته انگشت دست چپ خود را کاملاً در پشت فِرت (خطوط فلزی جداکننده روی دسته‌ی گیتار) تا به دلیل خطای انگشت چپ، گزگز امکان پذیر نشود. همچنین برای گیتار برای شروع یادگیری گز نزدن بهتر است

گیتار کلاسیک یا اسپانیایی عضوی از خانواده گیتارهای مورد استفاده در موسیقی کلاسیک است. گیتار کلاسیک معمولاً یک ساز آکوستیک چوبی با شش سیم ساخته شده از نایلون پلیمر مانند است که سه عدد از آنها (برای نت های باس) با یک رشته فلزی نازک به شکل فنر پیچیده می شوند. گیتار کلاسیک به نوازنده اجازه می دهد ملودی های پیچیده ای را که نیاز به چندین نت همزمان دارد ، پخش کند. بنابراین به عنوان ساز سولو یا ساز مستقل شناخته می شود و علاوه بر موسیقی کلاسیک ، در سبک های موسیقی دیگر از جمله موسیقی پاپ نیز کاربرد گسترده ای دارد.

هنگام خرید می توانید گیج شوید زیرا مارک های مختلف گیتار در فروشگاه ها وجود دارد. مخصوصاً اگر یک نوازنده مبتدی هستید و تازه وارد این عرصه شده اید ، در انتخاب بهترین گیتار وسواس بیشتری دارید. اما نگران نباشید ، زیرا ما برای کمک به شما با شما هستیم ، ضمن بررسی یک سری نکات ، می توانید انتخابی مناسب و رضایت بخش را انجام دهید.

اول از همه ، برای اینکه بتوانید گیتار مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید ، بهتر است به جای اینکه در میان گیتارهای مختلف بگردید ، گیتارهایی را که ملاک های مورد نظر شما هستند محدود کنید و سپس آنها را با بهترین آنها مقایسه کنید. انتخاب کنید؛ این را از راه های گوناگون می توان انجام داد:

  • سبک موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کنید و تصمیم به خرید گیتار بگیرید
  • با توجه به بودجه ای که برای خرید گیتار در نظر گرفته اید ، محدوده قیمتی را برای گیتار تعیین کنید
  •  معیارهایی را که برای شما مهم هستند لیست کنید. مثلاً رنگ ، زیبایی و مواردی از این دست

بهترین مارک گیتار برای شروع

برای افرادی که تازه شروع به نواختن گیتار می کنند ، بدون شک انتخاب بهترین مارک گیتار بسیار مهم است ، زیرا اولین برخورد دانشجو با این ساز تأثیر زیادی در علاقه وی به ادامه یادگیری دارد. با توجه به اینکه گیتار یا هر ساز دیگری راه ارتباطی شما با موسیقی است ، پس گیتار بهتر است اگرچه معیارهایی مانند صدا ، کیفیت و زیبایی خوب ، نوازنده به آن علاقه دارد و مطابق سلیقه خود. بنابراین بهتر است زیاد سرزده نباشید و به احساس گیتار خود اعتماد کنید

پس از آموزش عملی گیتار کلاسیک ، امروز برخی از بهترین مارک ها و مدل های دقیق گیتار کلاسیک را برای مبتدیانی که می خواهند این ساز جذاب را یاد بگیرند ارائه خواهیم داد. این مقاله حاصل سالها تجربه و نظرات اساتید مختلف است که ما برای خرید مدل های پیشنهادی به شما پیشنهاد می دهیم.

باید به یاد داشته باشید که در مقاله قبلی ما نکاتی را قبل از خرید گیتار کلاسیک (راهنمای خرید) برای شما ارائه کردیم. اما امروز مارک های گیتار کلاسیک را برای شروع یادگیری ارائه خواهیم داد. پیشنهادها بر اساس سه معیار اصلی زیر است:

1- کیفیت متناسب با قیمت

این عامل یکی از مهمترین عوامل مبتدیان است. آنها به دنبال قیمت و همچنین حداقل کیفیت گیتار کلاسیک هستند ، زیرا می دانند که احتمالاً ظرف یک سال دیگر مجبور به خرید ساز جدید می شوند.

2. نظرات اساتید و دانشجویان

یکی از فاکتورهای مهم این است که تجربه در مورد مارک ها می گوید. به خصوص برای مبتدیانی که به کمک افراد باتجربه تر نیاز دارند ، سعی کردیم نه تنها از نظرات دانشجویان مختلف ، بلکه از اساتید نخبه در این زمینه استفاده کنیم.

3- ظاهر و زیبای

: گرچه اولویت نیست اما در نهایت مهم است. یک گیتار کلاسیک زیبا و شیک می تواند انگیزه شما را برای نواختن ایجاد کند. بنابراین ما سعی می کنیم به زیباترین نگاه کنیم.

منیع:

https://bit.ly/3h7rgcW

  • ۹۹/۱۰/۰۱
  • دیجی کالا

بهترین مارک گیتار

گیتار