راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

در کنار سایت فروشگاه بهترین خرید را تجربه کنید. امیدواریم از زمانی که در این سایت میگذارید پشیمان نشوید

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه در ستون های اتاق نشیمن از آینه های تزئینی استفاده می شود که باعث زیبایی خانه شده و نظر همه را به خود جلب می کند. امروزه دکوراسیون داخلی منزل در صنعت معماری بسیار مهم است ، بنابراین همه طراحان داخلی بدنبال ایده ای نو و ابتکاری برای طراحی دکوراسیون منزل زیبا هستند. یکی از این ایده های نو و بدیع در صنعت معماری استفاده از آینه در خانه است.آینه به شما کمک می کند دکوراسیون خانه را به شکلی زیبا و شیک طراحی کنید. یکی از ویژگی های اصلی آینه این است که نور را به فضای خانه منعکس می کند و روشنایی را افزایش می دهد. آینه ها نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل و شیک و مدرن سازی محیط خانه دارند.

آینه دکوراتیو یکی از انواع آینه‌‎های تزیینی و زیبا است که می‌توان از آن در زیباسازی دکوراسیون منزل استفاده کرد. همان‌طور که می‌دانید امروزه دکوراسیون داخلی خانه برای بسیاری از افراد اهمیت خاصی داشته و بیشتر طراحان و معماران داخلی سعی دارند تا با تغییرات در جزئیات و استفاده از طرح‌های گوناگون دکوراسیون داخلی شیک و مجللی را پدید آورند.

علت استفاده از آینه‌ی دکوراتیو چیست؟

آینه‌های دکوراتیو به دلیل جذابیت ظاهری که دارند، به منزل شما رنگ و بویی مدرن می‌بخشد. می‌توان گفت که اگر به دنبال تغییر دکوراسیون خانه‌ی خود هستید، از خرید آینه‌ی دکوراتیو غافل نشوید. تجسم کنید دیواری که در اتاق یا پذیرایی شما با آینه‌های دکوراتیو مزین شده است، علاوه بر زیبایی، شکلی خاص و مدرن به خود گرفته است که آن را از سایر بخش‌های خانه جدا می‌نماید.

راهنمای آینه تزئینی:

آینه های تزئینی در مدل های مختلف و در اندازه های مختلف ساخته می شوند ، اگر می خواهید از این آینه ها برای قرار دادن در دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده کنید ، سعی کنید از مدل های بزرگ مربع شکل این آینه ها استفاده کنید ، به دلیل استفاده از آینه های بزرگ در مبلمان منزل. توجه همه را به خود جلب می کند و محیط خانه را زیبا و شیک می کند. این آینه های تزئینی در اندازه هر طرف موجود است: 27.5 (خرید آینه تزئینی ارزان قیمت. استفاده از آینه در فضای کوچک باعث بزرگتر نشان دادن محیط آن می شود).

اگر آینه در جای مناسب خانه نصب شود و زاویه انعکاس نور برای آن فراهم شود ، احساس نور بیشتری در فضا ایجاد می شود. با افزودن یک یا چند آینه به شکل مربع و مثلث به فضای اتاق می توان میزان انعکاس نور را چند برابر کرد.آینه باعث بزرگتر شدن فضای خانه و زیبایی هرچه بیشتر طرح و مبلمان خانه می شود.

آینه های تزئینی ظاهری زیبا و شیک دارند. از این آینه ها می توان به عنوان دیوار پوش اتاق یا سرویس بهداشتی استفاده کرد. آینه های تزئینی برای شیرین سازی بسیار شیک و زیبا هستند. آنها علاوه بر زیبایی زیاد به محیط خانه ، توجه همه را به خود جلب می کنند و زیبایی محیط خانه را دو چندان می کنند. استفاده از آینه های تزئینی به شکل الماس در کنار یکدیگر که به صورت پازلی چیده شده اند ایده جالبی برای تزئین اتاق است. این سبک دکوراسیون را می توان در اندازه ها و شکل های مختلف به کار برد و منظره زیبایی را در دکوراسیون منزل ایجاد کرد.

نکات مهم هنگام خرید آینه تزئینی

شکل

آینه های تزئینی امروزه به اشکال مختلف در بازار طراحی ، تولید و موجود است و مهمترین نکته برای خرید آینه تزئینی شکل خالص آن است ، بسته به اندازه محیط و سطح مورد نظر می توانید آینه تزئینی انتخاب کنید. مجموعه  به شما این امکان را می دهد که عکس هایی از محیط را برای مشاوران دکوراسیون داخلی ما ارسال کنید و ما شما را راهنمایی خواهیم کرد

اندازه

آینه های تزئینی متناسب با فضای مورد نظر شما انتخاب شده اند. آینه های تمام قد ایده بزرگی برای بزرگتر نشان دادن خانه شما هستند. امروزه از آینه های مختلفی از ستون های خانه به طور گسترده استفاده می شود و توجه معماران داخلی را به خود جلب می کند.

امکان نصب

بیشتر آینه های تزئینی یا آینه های تزئینی از چند قطعه تشکیل شده اند و در واقع در نصب هر یک از این قطعات روی دیوار فضای مورد نظر خلاقیت ایجاد می کنند که باعث زیبایی و تزئین این نقطه از خانه می شود. یا دفتر شما خواهد بود. بعضی از این آینه ها باید درست شوند

limootop.com(https://limootop.com/mag/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%88/)

  • دیجی کالا
  • ۰
  • ۰

کشوره جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله با ویروس کرونا شروع به تولید انبوه ماسک های تنفسی کرده است تا همه افراد جامعه بتوانند از ماسک استفاده کنند. در ادامه ای مطلب مقصد معرفی 15 مدل از ماسک ارزان موجود در بازار که میتوانید به صورت اینترنتی با امکان پرداخت درب منزل تهیه کنید پرداخته ایم باما همراه باشید.

ماسک تنفسی دائمی محصولی مناسب برای پیشگیری از بیماریهای ویروسی است. این محصول از گسترش ترشحات در دهان و بینی جلوگیری می کند و بنابراین می توانید خود را در برابر بیماری محافظت کنید و دیگران را بیمار نکنید. این ماسک برای مصارف عمومی ساخته شده و کاربرد غیر پزشکی دارد. این ماسک صورت سه لایه دارد و بنابراین از کیفیت بالاتری نسبت به ماسک های دیگر برخوردار است. در بسته بندی این محصول 3 ماسک وجود دارد. علاوه بر تمام مزایای ذکر شده ، این ماسک قیمت مناسبی نیز دارد و کاملاً بهداشتی تهیه می شود.

  • دیجی کالا