راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

در کنار سایت فروشگاه بهترین خرید را تجربه کنید. امیدواریم از زمانی که در این سایت میگذارید پشیمان نشوید

  • ۰
  • ۰

اکثر مردم تمایل به خوردن غذاهای سرخ کرده دارند و اگرچه از خطرات مصرف زیاد کره مطلع هستند ، اما فست فود یکی از خوشمزه ترین سرگرمی های آنها است. کمتر کسی پیدا می شود که بتواند پیشنهاد مرغ سرخ شده با مقداری چیپس سیب زمینی را رد کند.

غذاهای سرخ شده ذاتاً خوشمزه هستند. به نظر می رسد از همزیستی یک ماده اولیه با روغن داغ ، طعم آسمانی به آنها تزریق می شود. اگر شما یکی از این افراد هستید ، قطعاً با درد سرخ کردن غذا در آشپزخانه از جمله بوی کره سرخ شده آشنا هستید. همچنین مقاله بهترین کولر آبی را مشاهده کنید.

اگر می خواهید از شر این مشکلات خلاص شوید ، باید بهترین سرخ کن را انتخاب کنید. با چنین وسیله ای می توانید در مهمانی های خود بدرخشید و علاوه بر تهیه غذاهای متنوع ، زمان بیشتری را با عزیزان خود بگذرانید.

در این مقاله ، نه مورد از بهترین سرخ کن های موجود در بازار روزانه ایران را ارائه می دهیم که همه آنها بی نظیر هستند.

در انتهای مقاله یک راهنمای خرید کوتاه اما کاربردی آمده است. این راهنما به شما می گوید در هنگام خرید بهترین سرخ کن به دنبال چه چیزی باشید.

انواع مختلف سرخ کن

از مهم‌ترین انواع سرخ کن می‌توان به سرخ کن‌های گازی، بدون روغن و الکتریکی اشاره کرد:

 سرخ کن گازی

این نوع سرخ کن ها در رستوران ها و آشپزخانه ها استفاده می شوند و علاوه بر حفظ کیفیت غذا ، روغن را سریعتر از مدل برقی گرم می کنند. اگر از سرخ کن های گازی به درستی استفاده نشود می تواند خطرناک باشد.

 سرخ کن بدون روغن

این نوع را می توان بهترین سرخ کن نامید. سرخ کن های بدون روغن دستگاه هایی هستند که تا 80 درصد در مصرف روغن صرفه جویی می کنند. دیگر در سرخ کن های هوا روغن وجود ندارد و غذا در هوای گرم سرخ می شود. سرخ کن های بدون روغن بسیار ایمن و سریع تمیز می شوند. علاوه بر این ، می توان آنها را برای پخت کیک و سایر غذاها استفاده کرد.

سرخ کن برقی

رایج ترین انواع سرخ کن برای مصارف خانگی سرخ کن برقی است که بسیار ساده و ایمن هستند. بسیاری از آشپزها معتقدند که این سرخ کن ها کیفیت غذای خوبی را حفظ نمی کنند و به دلیل کوچک بودن ، سرخ کردن غذا در آنها مانند بوقلمون دشوار است. سرخ کن برقی برای سرخ کردن غذاهایی مانند سبزیجات و میگو بهترین انتخاب است.

1) سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection مدل HD9220

فیلیپس نام یکی از برجسته ترین برندهای هلندی و چند ملیتی در زمینه تجهیزات الکتریکی است. این برند در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس تاسیس شد. این شرکت بزرگ 122000 کارمند دارد و در 60 کشور جهان خدمات ارائه می دهد. فیلیپس در زمینه الکترونیک و محصولات در رتبه دهم جهان قرار دارد.

سرخ کن از سری Philips Viva Collection HD9220 محصولی بسیار زیبا است که کار با آن بسیار آسان است. درب این دستگاه از بالا باز نمی شود و غذا به پایین دستگاه می لغزد. بدلیل عایق بندی خوب داخل دستگاه ، بدنه دستگاه در حین کار خنک باقی می ماند.

سرخ کن Philips Viva Collection Series HD9220 از دسته سرخ کن های بدون روغن است و با مقدار کمی روغن غذاهای سرخ شده زیادی تهیه می کند. در این دستگاه علاوه بر قابلیت تنظیم دما ، قابلیت تنظیم زمان نیز وجود دارد. طراحی مکعب این مدل با گوشه های گرد به رنگ مشکی براق تکمیل شده است تا یکی از زیباترین فیلیپس ها را در آشپزخانه ایجاد کند.

از دیگر ویژگی های سرخ کن HD9220 می توان به طبخ غذا با 80 درصد چربی کمتر نسبت به سرخ کن های معمولی ، تایمر 30 دقیقه ای ، نمایشگر LED ، دسته های عایق حرارتی و قابلیت تنظیم دمای دستگاه برای نتایج بهتر اشاره کرد.
More about this source text

اطلاعات سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection مدل HD9220

کشور سازنده هلند
ظرفیت 2.2 لیتر
محفظه جمع آوری سیم دارد
صفحه نمایش ندارد
سیستم قطع کن خودکار دارد
فیلتر قابل تعویض ندارد
توان مصرفی 1425 وات
از کجا  بخریم: سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection مدل HD9220

 

2) سرخ کن فیلیپس سری Avance Collection مدل HD9240 XL

سرخ کن فیلیپس سری Avance Collection مدل HD9240 XL

 

سرخ کن از سری Philips Avance Collection HD9240 XL دارای رنگ مشکی براق زیبایی است و دسته ارگونومیک آن این زیبایی را چند برابر می کند. سبد مشبک و ظرف روغن در نیمه پایینی دستگاه قرار دارد.

ظرفیت سه لیتری HD9240 XL آن را برای غذا برای خانواده های کوچک مناسب کرده است. صفحه نمایش دیجیتالی و لمسی در جلوی دستگاه تمام گزینه های دما ، زمان شروع و پایان دستگاه را در اختیار شما قرار می دهد.

سری Philips Avance Collection مدل HD9240 XL یک سرخ کن است که با هوا کار می کند! به عبارت دیگر ، این سرخ کن در دسته سرخ کن های کم چرب قرار می گیرد. بدنه این دستگاه از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و ظرف آن شامل یک سینی تفلون نچسب است که به هیچ عنوان به غذا نمی چسبد. با فشار یک دکمه می توانید شبکه را از سینی جدا کنید.

این دستگاه از فناوری Rapid Air استفاده می کند ، که از ترکیبی از یک عنصر گرمایش که روی مارپیچ پیچیده شده و یک فن روی آن استفاده می کند ، استفاده می کند و دائماً هوای داغ را در داخل محفظه و با فشار زیاد بر روی غذای هدایت شده در گردش است.

در سرخ کن از سری Philips Avance Collection HD9240 XL می توانید غذای خود را تنها با یکبار روشن کردن آن تحویل دهید و دیگر نیازی به بررسی و هم زدن مرتب ندارید.

سایر ویژگی های سرخ کن از سری Philips Avance Collection HD9240 XL را می توان با چرخاندن هوای گرم ، کاهش 80 درصدی چربی خوراکی ، تایمر 60 دقیقه ای ، تنظیم درجه حرارت پخت ، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و بوی کمتر در هنگام پخت در مقایسه با سرخ کن های معمولی تهیه کرد.

اطلاعات سرخ کن فیلیپس سری Avance Collection مدل HD9240 XL

کشور سازنده هلند
ظرفیت 3 لیتر
محفظه جمع آوری سیم دارد
صفحه نمایش دارد
سیستم قطع کن خودکار دارد
فیلتر قابل تعویض ندارد
توان مصرفی 2075 وات
 
 

3) سرخ کن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216

 

فناوری با قدرت بالا و جریان سریع هوا در سرخ کن فیلیپس Daily Collection Series HD9216 امکان تهیه غذای سالم و تقریبا بدون چربی را فراهم می کند ، به طوری که طعم واقعی غذا حفظ شده و روغن اضافی به آن وارد نمی شود. این فناوری باعث می شود غذا از بیرون ترد و از داخل پخته و نرم شود و بویی از سرخ شدن در خانه شما باقی نماند. مزیت دیگر این سرخ کن ، وجود پایه های لغزنده برای جلوگیری از سر خوردن و حرکت دستگاه است.

از دیگر ویژگی های سرخ کن فیلیپس Daily Collection سری HD9216 می توان به فن آوری جریان سریع هوا ، طراحی ستاره دریایی ، سرخ کن ماشین ظرفشویی و ماشین ظرفشویی ، کنترل دما و زمان ، زنگ هشدار آمادگی غذا ، فیلتر هوای داخل ساختمان ، ذکر دستگیره و بدنه خنک و نرم افزار پخت به زبان انگلیسی اشاره کرد که می تواند بر روی Android و iOS نصب شود

اطلاعات سرخ کن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216

کشور سازنده هلند
ظرفیت 0.8 لیتر
محفظه جمع آوری سیم دارد
صفحه نمایش ندارد
سیستم قطع کن خودکار دارد
فیلتر قابل تعویض ندارد
توان مصرفی 1425 وات

 

4. سرخ کن همیلتون مدل DF-535T

سرخ کن همیلتون مدل DF-535T

بهترین سرخ کن با قابلیت شستشوی آسان پس از پخت و پز

 

برند همیلتون یکی از معروف ترین مارک های آمریکایی در صنعت لوازم خانگی است. این شرکت در سال 1910 توسط فردریک جی تأسیس شد. osius در ایالات متحده تاسیس شد. همیلتون در تولید لوازم کوچک مانند جاروبرقی ، سرخ کن ، اتو بخار ، کتری ، چرخ گوشت و غیره فعال است. و لوازم سنگین تولید نمی کند. کلیه محصولات این شرکت در ایران با ضمانت خدمات ارائه می شود.

سرخ کن همیلتون DF-535T به طور کامل می پزد و غذا را برای مدت کوتاهی سرخ می کند. از طرف دیگر ، پوشش تفلون داخلی آن از چسبیدن غذا به سطح قابلمه جلوگیری می کند. سبد این نوع سرخ کن قابل جابجایی است و می توانید بعد از اتمام کار آن را از دستگاه خارج کنید. این سرخ کن دارای 18 ماه گارانتی می باشد.

از دیگر ویژگی های سرخ کن همیلتون DF-535T می توان به تایمر دیجیتالی ، کلید کنترل حرارت ، محفظه روغن جدا شونده گرد ، درب قابل شستشو ، پنجره شیشه ای برای تماشای غذا در هنگام پخت و فیلتر فلزی قابل شستشو اشاره کرد.

اطلاعات سرخ کن همیلتون مدل DF-535T

کشور سازنده ایالات متحده
ظرفیت 2.5 لیتر
محفظه جمع آوری سیم دارد
صفحه نمایش دارد
سیستم قطع کن خودکار ندارد
فیلتر قابل تعویض دارد
توان مصرفی 2000 وات

 

5) سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012

سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012

بهترین سرخ کن با فیلتر قابل تعویض

در اسفند 1347 با مشارکت و همکاری فنی کارخانه ژاپنی توشیبا ، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان 1361 نام شرکت پارس توشیبا به پارس خزر تغییر یافت. در حال حاضر ، پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم برقی کوچک در ایران ، به عنوان یک شرکت دولتی به فعالیت خود ادامه می دهد. رضایت مشتری ، طراحی و توسعه محصولات جدید و تلاش برای رونق ایران اصلی ترین فعالیت این شرکت است.

طراحی سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012 بسیار ساده و کاربردی است و یکی از مهمترین ویژگی های آن تایمر دیجیتال قابل تنظیم با خاموش و زنگ اتوماتیک ، پایان زمان پخت تا 99 دقیقه ، ترموستات قابل تنظیم از 150 می باشد. تا 190 درجه سانتیگراد ، تعویض فیلتر و نمای غذا ، از بو و پنجره ای که در حین پخت مشخص می شود جلوگیری می کند.

اطلاعات سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012

کشور سازنده ایران
ظرفیت 2.5 لیتر
محفظه جمع آوری سیم دارد
صفحه نمایش ندارد
سیستم قطع کن خودکار دارد
فیلتر قابل تعویض دارد
توان مصرفی 1800 وات

بهترین مارک سرخ کن :https://limootop.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d8%b3%d8%b1%d8%ae-%da%a9%d9%86-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86/

 

  • ۰۰/۰۶/۱۶
  • دیجی کالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی