راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

در کنار سایت فروشگاه بهترین خرید را تجربه کنید. امیدواریم از زمانی که در این سایت میگذارید پشیمان نشوید

  • ۰
  • ۰

بهترین-تلفن-بی-سیم

برخی تصور می کنند که استفاده از تلفن ثابت منسوخ شده است ، اما برخی می دانند که اگر میزان تماس های ورودی و خروجی زیاد باشد ، هیچ گزینه ای مانند تلفن ثابت نمی تواند دامنه و ثبات مورد نظر را ایجاد کند ، اما با وجود نیاز به خرید تلفن چگونه ونه چگونه برای حل مشکل محدودیت ترافیک هنگام استفاده از تلفن بی سیم؟ پاسخ این است که از تلفن های بی سیم استفاده کنید که به شما امکان می دهد با وجود ثبات تلفن ثابت ، در یک منطقه حرکت کنید.

 

یکی دیگر از مزایای تلفن بی سیم ، به دلیل عدم اتصال محدود به کابل ، امکان اتصال چندین تلفن همراه مختلف به آن است ، به طوری که همه می توانند از تلفن های مختلف از مکان های مختلف استفاده کنند. حال ، بهترین تلفن بی سیم برای سال 2019 کدام است. چگونه یک تلفن بی سیم با توجه به نیاز خود خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این  نیازی به بازار ندارید. این یک راهنمای مناسب و بهترین نمونه های موجود در بازار ایران را ارائه می دهد.

نکات کلیدی مهم قبل از خرید دسکتاپ و تلفن ثابت بی سیم

 

امروزه تلفن های بی سیم DECT از ویژگی های بسیاری برخوردار است که برخی از آنها به روشی جدید اضافه شده اند.

بلوک تماس

با افزایش تعداد تماس های آزار دهنده ، احتمال مسدود شدن این تماس ها افزایش می یابد. امروزه حتی مدل های تلفن همراه بی سیم اجازه می دهد پنجاه شماره مسدود شود. دیگران ممکن است تماسها را براساس نوع ، مانند تماسهای بین المللی یا شماره های مسدود شده ، منع کنند. پیچیده ترین تلفن های منع تماس حتی می تواند به عنوان یک تلفن پاسخگوی مجازی عمل کند و از هرکسی که با شما تماس می گیرد می خواهد نام خود را جلوی تلفن قرار دهد و از شما می خواهد که آیا می توانید تماس بگیرید.

 

محدوده

برد موضوع مهم برای هر تلفن بی سیم است. ممکن است لازم باشد بدون نگرانی در مورد قطع ارتباط ، در خانه یا محل کار خود قدم بزنید. در حالی که آنچه در هنگام خرید تلفن همراه برای بسیاری از مکانهای بی سیم استفاده می کنید ، بیشتر ویژگی های تلفن بی سیم معمولاً تقریباً دارای همان ویژگی ها است. تقریباً 50 متر در گیرنده و 300 متر در فضای باز می توانند تماس بگیرند.

 

اما دیوارها و اشیا other دیگر می توانند ضعف قابل توجهی به سیگنال اضافه کنند ، بنابراین ارقام 50 متری را در داخل خانه حساب نکنید. برای حل این مشکل می توان از تکرار کننده DECT استفاده کرد. می توان آن را به خط برق متصل کرد و سیگنال را تکرار کرد و به دامنه آن افزود. آنها برای پوشش مناطق خلوت ایده آل هستند.

 

تکرار کننده را ببندید ، جایی که می تواند سیگنال را از ایستگاه پایه دریافت کند و نقاط انتهایی را نیز بپوشاند. این تکرار کننده ها را بعضی اوقات می توان در بسته های مختلف تلفن خریداری کرد ، اما می توان آنها را جداگانه نیز خریداری کرد ، اما باید برای دسترسی به شبکه DECT تنظیم شوند ، اما این معمولاً ساده است.

دستگاه تطبیقی

اکثر تلفن های بی سیم در حال حاضر دارای یک دستگاه سازگار هستند. اگر دستگاه سازگار مهم است ، گزینه های مختلفی وجود دارد - برخی از تلفن های بی سیم کنترل کاملی در داخل پایه دارند ، در حالی که دسترسی به برخی دیگر از طریق تلفن امکان پذیر است. ذخیره و ذخیره تعداد پیام های کلیدی مشاهده و دسترسی به پیام ها را آسان تر می کند ، اما تعداد آنها را افزایش می دهد. نکته دیگری که هنگام خرید تلفن بی سیم با قابلیت پاسخگویی باید به خاطر داشته باشید ، ظرفیت ضبط است. بعضی از مدل های نهایی کمتر از 10 دقیقه به طول می انجامد ، در حالی که بهترین ها پیام را ساعت به ساعت ضبط می کنند - ایده خوبی است که مورد نیاز خود را بپرسید و مشخصات مدل های مختلف را بررسی کنید.

 

تلفن های تک یا چند

تلفن های بی سیم معمولاً در بسته های تک ، دو ، سه و چهار در دسترس هستند. اگر به بیش از یک تلفن احتیاج دارید ، هنگام خرید کل سیستم به صورت چندین بسته ، تلفنهای اضافی معمولاً ارزان تر هستند. آنها همچنین آماده هستند تا به صورت یک سیستم واحد برنامه ریزی شوند. با این حال ، اگر تلفن های اضافی مورد نیاز است ، لازم نیست که از یک سازنده باشند - این یک مزیت استاندارد سازی است ، زیرا همه تلفن های مدرن با پروتکل دسترسی عمومی (شیار) سازگار هستند. این به این معنی است که می تواند توسط هر تلفن سازگار با هر دستگاه پایه استفاده شود.

 

هویت تماس گیرنده

شناسه تماس گیرنده ویژگی بسیار مفیدی است - شماره یا شناسه دیگر را برای تماس ورودی نشان می دهد. Caller ID از ویژگی های تلفن نیست و تلفن های بی سیم DECT مدرن قادر به نمایش این ویژگی هستند زیرا Caller ID فعال است. در عوض ، Caller ID خدماتی است که توسط یک ارائه دهنده شبکه ارتباط از راه دور ارائه می شود ، گاهی اوقات برای اشتراک ، اما خدماتی است که توسط یک ارائه دهنده شبکه ارتباط از راه دور ارائه می شود. با این حال ، برخی از تلفن های بی سیم DECT پیشرفته دارای ویژگی های دیگری مانند ID Caller ID یا Talking Caller ID هستند که ممکن است در برخی موارد مفید باشد. اگر به این ویژگی نیاز دارید ، این به تلفن بی سیم بستگی دارد ، بنابراین این نکته ای است که باید هنگام خرید تلفن بی سیم DECT به خاطر بسپارید.

انتقال تماس و رابط

 

با وجود تعداد زیادی تلفن بی سیم DECT در شبکه های تلفنی مختلف ، استفاده از تلفن ها به عنوان واسطه یا روش دیگری برای انتقال تماس از یک تلفن به تلفن دیگر اغلب مفید است. این ویژگی ها در همه تلفن های مدرن DECT موجود است و بنابراین نباید بر روند خرید به شکل اصلی آن تأثیر بگذارد. سهولت استفاده می تواند یک مشکل باشد ، بنابراین ارزش جستجو را دارد. اگر انتقال تماس و پروکسی در لیست ویژگی های تبلیغات شما وجود ندارد ، بررسی کنید که آیا در دسترس است.

 

نام تجاری

تلفن-بی-سیم

هنگام خرید تلفن بی سیم ، یکی از ویژگی های اصلی ممکن است مارک آن باشد. مارک های ناشناخته ممکن است از کیفیت پایین تری برخوردار باشند و استفاده از چنین دستگاه هایی چندان معتبر نباشد. برخی از شرکت های معروف نیاز به ارائه محصولات با کیفیت بالا دارند و بنابراین به حفظ کیفیت و جلب رضایت مشتریان خود علاقه مند هستند.

 

قیمت

 

به خاطر داشته باشید که چقدر می خواهید از دست بدهید. بین قیمت پایین و قیمت بالای بازار تفاوت وجود دارد. همه چیز بستگی به این دارد که شما چه نوع تلفن بی سیم خریداری می کنید. بازار را می توان به سه دسته بسیار کوچک تقسیم کرد:

 

کم هزینه

 

تلفن های بی سیم بودجه ای اغلب برای شخصی که می خواهد ویژگی های اساسی داشته باشد و احتمالاً تمام ویژگی های ارائه شده در مدل های بالاتر را دارد. اما صرف هزینه آن به این معنی نیست که کیفیت صدا را ندارد. خرید یک تلفن از لیست ارزان می تواند به این معنی باشد که قابلیت استفاده آنچنان خوب نیست و سبک می تواند کمی ابتدایی تر باشد - احتمالاً برای شخصی که زیاد از تلفن خود استفاده نمی کند ایده آل است. اما هنوز هم ، داشتن بهترین مارک معروف احتمالاً بهترین انتخاب است ، زیرا کیفیت را تضمین می کند.

 

دامنه متوسط

هنگام خرید تلفن بی سیم میان رده ، سبک باید کمی بهتر باشد و می تواند عملکرد بیشتری داشته باشد - مسدود کردن تماس ، نظارت بر اتاق ، بلوتوث و حتی همگام سازی داده ها. انتخاب زیادی در این محدوده وجود دارد و این به معنای انتخاب چند مدل بسیار خوب و هزینه بیشتر است.

پایان بالا: پایان

قسمت فوقانی محدوده هزینه برای افرادی که کمی بیشتر می خواهند اختصاص داده شده است. گرچه ممکن است از نظر ویژگی ها تفاوت زیادی نداشته باشد ، اما بدیهی است که بسیار بهتر به نظر می رسد. هنگام خرید تلفن در این بخش ، مطمئن شوید که گوشی مورد نظر شماست ، در غیر این صورت می توانید هزینه زیادی را صرف ویژگی های بیشتر کنید.

 

ویژگی های مکانیکی

هنگام خرید تلفن بی سیم ، در نظر گرفتن برخی از خصوصیات مکانیکی اغلب مفید است. ممکن است برخی از تلفن ها نسبت به سایر گوشی ها "احساس" بهتری داشته باشند. با این حال ، موارد خاص ممکن است شامل اندازه دکمه ها باشد. این می تواند برای کاربران قدیمی مشکل ساز شود و برخی از مدل های دکمه بزرگ در دسترس هستند.

 

با وجود بسیاری از تلفن های بی سیم DECT که این روزها در بازار وجود دارد ، شما باید کمی وقت بگذارید تا آنچه را که واقعاً می خواهید تنظیم کنید. در صورت پرداخت بیشتر ، شما اغلب محصولات بهتری دریافت می کنید ، و این مربوط به برخی از جنبه های تلفن های بی سیم است ، اما می دانید چه چیزی را می خواهید و چه چیزی را ارائه می دهید ، و گاهی اوقات می توانید یک اتصال کاملاً بی سیم دریافت کنید. گران ترین. او قیمت آنچه شما می خواهید ، بهترین کارها و آنچه را که می خواهید می داند.

 

یک روش مهم برای اطمینان از خرید تلفن بی سیم DECT مناسب ، خواندن نظرات بصورت آنلاین است.

 

با یک جستجوی سریع تعداد زیادی از محصولات کنونی آشکار می شود. همیشه طیف وسیعی از نظرات وجود خواهد داشت ، بنابراین این که کسی چیزی را دوست ندارد به این معنی نیست که پول ندارد. به تعصب عمومی نظرات توجه کنید و بهترین موارد را برای خرید انتخاب کنید.

چرا تلفن های بی سیم پاناسونیک؟

همانطور که اشاره شد؛ شرکت های زیادی در زمینه تولید تلفن های بی سیم فعال بوده و محصولات مختلفی را روانه بازار کرده اند. اما چرا پاناسونیک موفق شد بیشترین سهم بازار این محصول را به خود اختصاص دهد؟ این سوالی است که برای یافتن پاسخ باید به طراحی و مشخصات گوشی های این شرکت بپردازیم. در طول سال ها ، مشترکین تلفن از انواع دستگاه های پاناسونیک استفاده کرده اند ، از جمله تلفن های رومیزی ، تلفن های بی سیم ، تلفن ثابت و تلفن های شبکه. آنها همیشه از کیفیت بالای این محصولات کاملاً راضی بوده اند و همین عامل دلیل اصلی محبوبیت پاناسونیک است.

 

تلفن های پاناسونیک؛ جدا از کیفیت بالا ، از دوام بالایی نیز برخوردار هستند. آسیب ناگهانی ناشی از کیفیت پایین قطعات در این دستگاه ها نادر است. در واقع تنها گذشت زمان و استفاده مداوم یا بی دقت می تواند منجر به تعمیر یا تعویض این گوشی ها شود. همچنین ، قیمت بسیار مناسب و معقول ، مشتریان با هر بودجه ای را به فکر خرید تلفن انداخته است. آنها می توانند یکی از مدل های پاناسونیک را خریداری کنند.

 

علاوه بر موارد فوق؛ تعداد دفاتر این شرکت در ایران دسترسی مشتریان خدمات پاناسونیک به خدمات پس از فروش را نسبت به سایر شرکت ها راحت تر کرده است. شرکت ایده آل گستر با تقریباً دو دهه فعالیت به عنوان نماینده مجاز پاناسونیک ، یکی از نمایندگی های معتبر در زمینه تحویل محصول و خدمات پس از فروش این شرکت است. هنگامی که ما در مورد انتخاب تلفن های پاناسونیک به توافق رسیدیم؛ بیایید نگاهی به دو مدل محبوب بهترین تلفن های بی سیم ساخت ژاپن بیندازیم:

  • ۹۹/۰۸/۱۰
  • دیجی کالا