راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

راهنمای بهترین خرید

با ما بهترین خرید را تجربه کنید

در کنار سایت فروشگاه بهترین خرید را تجربه کنید. امیدواریم از زمانی که در این سایت میگذارید پشیمان نشوید

  • ۰
  • ۰

 

پوست شما روزانه با ذرات و مواد مختلف خارجی در تماس هستند که بسیاری از آنها برای سلامت مضر است. گرد و غبار موجود در هوا، سلول‌های مرده پوست، دود حاصل از سوخت وسایل نقلیه و حتی عرق بدن می‌توانند منافذ روی پوست را بپوشانند. اگر این ذرات از روی سطح پوست پاک نشوند، مانع از تنفس می‌شود و سلامت آن را به خطر می‌اندازند. چربیهای سطح پوست از جمله دلایل اصلی ایجاد انواع جوش در پوست می‌باشند.

برای رفع چربیهای اضافی سطح پوست و عوارض ناشی از آن، استفاده از ماسکهای صورت به ویژه ماسک‌های ورقه ای که بر پایه پلی وینیلها می باشند، بسیار مفید است. این ماسک‌ها با چسبیدن به سطح پوست و کشیدن آن به هنگام جدا شدن از پوست، لایه های مرده پوست را لایه برداری کرده و پوستی شاداب و روشن را به ارمغان می‌آورند.

زغال فعال یک پودر کاملاً سیاه رنگ، بدون بو و بدون طعم است که از زغال یعنی مواد دارای کربن مانند چوب به دست می‌آید. در نتیجه فعال شدن این زغال، قابلیت‌های آن افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند مواد گوناگونی را جذب کند. با تبدیل شدن زغال به پودر، می‌توان آن را در سطح بیشتری پخش کرد تا به نقاط مختلف نفوذ کند، درون منافذ وارد شود و سموم و دیگر مواد مضر بدن را جذب کند.

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین ماسک های ورقه ای که به زیبایی و شادابی پوست کمک شایانی می کند، ماسک های زغال فعال هستند که به تازگی در بسته بندی های متنوع وارد بازار شده اند و برای لایه برداری یا پاکسازی منافذ پوست استفاده می‌شوند. برای اینکه سلامت کامل را به پوست خود هدیه کنید ، ماسک زغال فعال یک نیروی قدرتمند کمکی است. زغال فعال سموم و ترکیبات مضر را از روی پوست جذب می‌کند و پیری زودرس را به تأخیر می‌اندازد. سلامت پوست با charcoal از روش‌های محبوب جدیدی است که بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا برای داشتن ظاهری جوان‌تر آن را مورد استفاده قرار می‌دهند .

در ادامه ۷ ماسک زغال با کیفیت از بهترین های بازار را معرفی می‌کنیم:

1. ماسک و اسکراب فریمن مدل Polishing

ماسک و اسکراب فریمن مدل Polishing

فریمن FREEMAN معتبرترین و پرفروش ترین برند ماسک و اسکراب اروپا و امریکاست که دارنده معتبرترین جایزه آرایشی و بهداشتی دنیا است. فریمن در ساخت محصولات خود از عصاره طبیعی میوه و گیاهان استفاده می کند که از امتیازات محصولات فریمن Freeman است. این ماسک های صورت فریمن حاوی اسکراب بعنوان تمیز کننده عمیق برای پاک کردن آلودگی منافذ پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست و همچنین حاوی تمیزکننده های صورت برای پاک کردن آلودگی روی سطح پوست صورت و یا آرایش است.

اولین ماسک صورت و اسکراب همزمان از بین برنده ناخالصی های پوست از بین برنده چربی های اضافی پوست از بین برنده سلول های مرده پوست مناسب برای انواع پوست های مختلف عناصر تشکیل دهنده ذغال چوب فعال، شکر سیاه، عصاره نارگیل، خاک رس کائولین، عصاره موز، تمشک، روغن اسطوخدوس عصاره چوب صندل، زنجبیل، پاپایا، گواوا، عصاره گل لادن. مقداری از ماسک را روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. از تماس با نواحی اطراف چشم خودداری کنید. پس از ۱۰ دقیقه

2. ماسک صورت فریمن مدل ۸۳۲

ماسک صورت فریمن مدل ۸۳۲

دانه های شکرسیاه موجود در این ماسک صورت، به حفظ رطوبت پوست کمک شایانی می کند و ضمن نرم و لطیف ساختن آن، باعث از بین رفتن خطوط ریز و زبری پوست می شود. این ماسک صورت برای پوستهای نرمال و ترکیبی بسیار ایده آل است.

 

3. ماسک صورت رینو زیت مدل Black mask carbon active

ماسک صورت رینو زیت مدل Black mask carbon active

با استفاده از« ماسک زغال RENUZIT حجم ۷۵ میلی لیتر » پوست شما به‌صورت ملایم لایه برداری شده و ناخالصی‌های حاصل از آلودگی محیط از روی پوست به راحتی پاک می‌شود. ‎آکنه و جوش از بین رفته، جوش‌های سر سیاه برطرف شده و منافذ باز پوست که ظاهری زشت دارند بسته شده و پوست زیبایی و طراوت خود را باز میابد. مقداری از ماسک زغال Black mask carbon active را بر روی پوست تمیز صورت بمالید، بعد از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه با آب گرم بشویید و در صورت تمایل از مرطوب کننده فاقد چربی استفاده نمایید. در ساخت بلک ماسک اصلی از نوعی زغال مخصوص پزشکی که زغال فعال هم به آن می‌گویند استفاده شده است.

زغال فعال ماده‌ای است که در پزشکی برای جذب مواد سمی از آن استفاده می‌شود. به همین دلیل بلک ماسک قوی ترین و تاثیر گذارترین ماسک موجود در دنیا برای لایه برداری و جوان کردن پوست است. وقتی شما از این ماسک فوق‌‌العاده بر روی پوست صورت خود استفاده می کنید تمامی گرد و غبارها و مواد مضر روی پوست و منافذ پوست را به خود جذب می‌کند و به کوچک کردن منافذ پوست هم کمک می‌کند.

قیمت: ۱۵,۵۰۰ تومان

 

4.ماسک صورت دیلیتو مدل black mask

ماسک صورت دیلیتو مدل black mask

ماسک دلتو حاوی ذغال فعال و جلبک دریایی برای ایجاد شادابی و نشاط در پوست است. ماسک ذغال دلتو، از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و موجب جوان سازی آن می گردد.با استفاده از این ماسک در طول زمان شاهد افزایش شادابی و شفافیت پوست خود خواهید شد. این محصول حاوی عصاره جوانه گندم و ویتامین E است که بافت پوست را ترمیم می کند.

 

ماسک زغال Sevda

با استفاده از« ماسک زغال Sevda حجم ۷۵ میلی لیتر » پوست شما به‌صورت ملایم لایه برداری شده و ناخالصی‌های حاصل از آلودگی محیط از روی پوست به راحتی پاک می‌شود. ‎آکنه و جوش از بین رفته، جوش‌های سر سیاه برطرف شده و منافذ باز پوست که ظاهری زشت دارند بسته شده و پوست زیبایی و طراوت خود را باز میابد. مقداری از ماسک زغال Black Mask Sevda را بر روی پوست تمیز صورت بمالید، بعد از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه با آب گرم بشویید و در صورت تمایل از مرطوب کننده فاقد چربی استفاده نمایید. در ساخت بلک ماسک اصلی از نوعی زغال مخصوص پزشکی که زغال فعال هم به آن می‌گویند استفاده شده است.

زغال فعال ماده‌ای است که در پزشکی برای جذب مواد سمی از آن استفاده می‌شود. به همین دلیل بلک ماسک قوی ترین و تاثیر گذارترین ماسک موجود در دنیا برای لایه برداری و جوان کردن پوست است. وقتی شما از این ماسک فوق‌‌العاده بر روی پوست صورت خود استفاده می کنید تمامی گرد و غبارها و مواد مضر روی پوست و منافذ پوست را به خود جذب می‌کند و به کوچک کردن منافذ پوست هم کمک می‌کند.

قیمت:۱۹,۰۰۰ تومان

 

ماسک زغال سنگ بی یلندا سری Carbo Detox مدل Mature Skin

ماسک زغال سنگ بی یلندا سری Carbo Detox مدل Mature Skin

 

ماسک صورت حاوی زغال فعال اکسکلوسیو مدل Peel Off

ماسک صورت حاوی زغال فعال اکسکلوسیو مدل Peel Off

این ماسک کمک می کند تا ترشحات چرب بروی پوست کاهش یافته و پوست جلوه ای مات یابد. این ماسک همچنین اثرات خفیف ضد عفونی کننده داشته، از رشد جوش های سرسیاه جلوگیری نموده و در خنثی سازی رادیکالهای آزاد و سموم موثر است. این ماسک رطوبت و تازگی به پوست می بخشد. جهت استفاده پوست خودرا با آب گرم شستشو داده تا منافذ باز شوند. لایه ای ضخیم و یکدست از ماسک را در محدوده T (پیشانی، بینی و چانه) بمالید. بگذارید ۳۰ دقیقه بماند تا زمانی که کاملا خشک شود. سپس به شکل لایه آن را از روی صورت بردارید. صورت را با آب سرد شستشو دهید تا منافذ بسته شوند..

 

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • دیجی کالا